Sałatka z wędzona makrelą

08:56

 Ze względu na niską zawartość tłuszczu makrela wybornie nadaj się do wędzenia. Zawiera przy tym dużo kwasów omega-3 i potas, konkurując pod tym względem jedynie z halibutem.


Lista składników na jedną porcję:

-1/2 makreli wędzonej

-1 mały ogórek sałatkowy ( ja niestety nie miałam )

- 1 garść rukoli

- pomidor

- kolorowy pieprz

SOS:

-2 łyżki jogurtu naturalnego

-1 łyżka soku z cytryny

-1/2 łyżeczki miodu


Makrelę obrać ze skóry, oczyścić z ości, podzielić na kawałki. Pomidor umyć, osuszyć, pokroić na małe kawałeczki. Ogórka umyć, osuszyć i pokroić w plasterki. Rukole opłukać, osączyć.

Na talerzu ułożyć rukolę, posypać pomidorem i dodać kawałki makreli. Sałatkę oprószyć kolorowym pieprzem i polać sosem z jogurtu, soku z cytryny i miodu.


Ja dodatkowo podałam i zjadłam z waflami ryżowymi.

 

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE

Like us on Facebook